6,4 mln widzów obejrzało ostatni odcinek „Rancza” w TVP1

Fot. TVP
6,4 mln widzów w grupie 4+ zgromadził przed telewizorami ostatni odcinek 7. serii kultowego serialu obyczajowego „Ranczo”, który TVP1 wyemitowała 26 maja br. (dane: Nielsen Audience Measurement). W grupie 16-49 „Ranczo” okazało się niekwestionowanym liderem serialowym sezonu.

Średnia oglądalność wszystkich z 13 odcinków 7. serii serialu „Ranczo”, którego emisję Jedynka rozpoczęła 3 marca br., wyniosła ponad 6,2 mln osób w grupie 4+, przy udziałach na poziomie 36,9 proc. Te wyniki zdecydowały o tym, że produkcja TVP1 zajęła drugie miejsce, zaraz po „Annie German”, pod względem oglądalności wśród wszystkich seriali TVP1, TVP2, Polsatu i TVN emitowanych raz w tygodniu w sezonie wiosennym.

W grupie komercyjnej „Ranczo” śledziło średnio w TVP1 ponad 2 mln widzów, co dało udziały w wysokości 28,5 proc. W tej grupie „Ranczo” okazało się liderem serialowym sezonu, pokonując m.in. produkcje konkurencji.

Najlepiej oglądanym odcinkiem 7. serii „Rancza” był ten, emitowany 14 kwietnia 2013 r. Przed telewizorami nastawionymi na TVP1 zgromadziło się prawie 6,8 mln widzów w grupie 4+ (udziały 38 proc.).

W 7. serii „Rancza” poza znaną widzom stałą obsadą (m.in. Cezary Żak, Ilona Ostrowska, Paweł Królikowski, Artur Barciś, Violetta Arlak, Marta Lipińska, Marta Chodorowska), mogliśmy oglądać również nowe twarze: Emilię Komarnicką (w roli Moniki) oraz Bartłomieja Magdziarza (Łukasz).